2009-2010

Ja imorgon så är det sista dagen ¨på det här året. Ni ska få en liten sammanfattning på det här året. Jag har haft 2 stycken mobiler på hela året och tre om man räknar med den som jag köpte i söndags ´men det tycker  jag ej att man ska. Ja skolan har  väll allt gått hyfsat fick inget IG´i betygen iallfall så det är väll okeeej. Vännskapen i år ahr väll inte gått så bra har förlorat många vänner via bråk och saker, men ändå hittat tillbaka till väldigt gammla vänner och hittat nya, som inte stod mig så jättenära då men gör nu. under året så har jag fått välja mellan vänner som vill ha mig ibland och mellan dem som alltid acepptera mig. Dum som jag är så har jag valt dem som vill ha mig ibalnd. Senare in på året som i sommras så har jag fattat att det inte alls har varit rätt, och ¨gått till dem som alltid aceppterar mig. Gympan detta år har varit helt okej förutom att min grupp splittrades innan sommarlovet, Dem tränarna som ahr tränat mig enda sen jag var 6-7  dem slutade alla utom Ella. Hon är nu kvar hos oss i rm blocket och tränar oss. Men hon vill igentligen träna dem på sm nivå, så när hon har lärt sig så mycket så kommer hon nog gå upp ditt och träna dem. Då har vi många tränare kvar men det blir sorligt för mig hannah ellis och emelie. För hon har tränat oss nästan hela livet, och hon är nog en av dem som vi går mest och pratar med om det är något. Men dem andra är ju också shysta. Under det senaste halvåret när den nya gruppen bildades, så har jag lärt mig  mycket saker på trampett men nästan inget på tumbling enligt mig. På trampett så har jag kört dubbel, som jag inte gjort på 2 år :P. Och sen så en helskruv och en och en halvskruv. På tumbling så kör jag nu en  snygg handvolt sträck, och ahr lärt mig frivolt handvolt frivolt. Bakåt har jag som vanligt inte lärt mig så mycket, men kämpar på med mina jävla flickisar. Gympan börjar den 7 januari igen jippi. Denna termin ska vi också få tävla =) hoppas att dem väljer några roliga tävlingar och där vi inte möter allt för småpersoner :P
2010 ska bli ett toppen år !!! Ska satsa all min vännskap ¨på folk som gillar mig för den jag är. Ska visa mina tränare att jag också kan saker även om jag inte kör bakåt. Nu ska jag lyssna på musik och kolla rnt lite på olika bloggar och shit.

Vi hörs antingen 2009 eller 2010. Här kommer en bild på mig och min grupp, jag står längst bak åt höger brevid jossan :P Vi var catwomen så mobba ej min outfitt :p gick ej att lägga in bilden så gå in på denna länk så får du se :D



http://www.sportnik.com//rm


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv: Ja, men ibland kan det bli så att man är FÖR snäll. Det är jättebra att man är snäll mot andra såklart, men man ska inte vara för snäll för då kan dom behandla en hur som helst och det vill man ju inte, man måste kunna säga ifrån! Det är ju bra att du har skaffat dig bättre vänner nu (:



Kraaam <3

2009-12-30 @ 13:32:39
URL: http://kevees.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Jadu.. det undrar jag också!

Man vill väl bara ha någon att vara med så man inte blir ensam, oftast är det så! :/

Kram <33

2009-12-31 @ 01:16:42
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0