bloggerskor

vet ni vad jag tycker?
jag tycker att blondin bella och Kissie är riktigt bar bloggerkor, asså kissie skriver ju typ var tredje timme känns det som och fattar ej hur hon kan palla att sitta frammför datorn hela tiden. Medans Blondin bella hon är ute och roar sig och shoppar och sådant och sen så skriver hon när hon ha tid, men hon lägger ändå ner tid på bloggen. Kisse det ända hon kan tänak på är säg själv, hon läser  säkert inte ens läsarnas kommentarer och hon svarar inte ens på någon av dem. För  någon gång i en inerjuv så hade någon frågat henne läsare du dina läsares kommentarer, nej om jag har lust. Hon njuter liksom av att vi ska kolla på henne och älska henne men skulle inte tro det.  Hon är falsk och egotripad ill max. Det mesta hon skriver på sin blogg är om säg själv elller hur hon tycker om andra. Som tillexempel hon och BLondin bella skulle fotas på stureplan, för en artikel i tidningen för något år eller månader sen eller någto. Och då så hade kissie 2000 läsare och bella  20000 och då var Kissie jätteavundsjuk på bella. Men nu så säger hon att hon har skrivit mycket bättre  än bella och att hon är blogg drottningen nu. Hon är så ful, typ foundation i hela fejset ser ut som om hon ej vet hur hon sminkar säj och sen så  putande läppar och rosa läppstift blää.
http://emmestar.se/wp-content/uploads/2009/08/kissie1.jpg



jag gillar mycket mera bella för det känns som när hon skriver så berättar hon om vad hon har gjort  och hur kul det vra, men hon frågar även om tips som idag så frågade hon om någon hade tips på hur man fick hem  massa kläder  till sverige på billigaste sättet, och då svarade ju massa folk. Hon läser säkert kommentarerna visst asså jag förstår att man inte kan  svarar på alla 300 kommentarer, men  hon läser nog och säger tack för alla underbara tips. bella är söt och snygg h hon skryter inte om säj själv som kissie gör. Bella tänker på dem flesta och jag gilla henne mycket. Hon brukar berätta vad hon har köpt sina kläder, så då vill kanske man själv har lust att köpa likadana eller tips.
men nu ska jag gå byee







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0