erik vann!!

yaaeeh and yees

Han vann det tyckte jag avr väldigt bra för han förtjänade det från början. Han har kämpat och utvecklas och bara vuxit och vuxit. Han försökte ju något år tidigare då dög han ej, han avr med i ett band samtidigt som  han försökte vara med i idol för första gången. När han ej komm med i idol så sparkade dom ut honom i bandet :(. Det är så jävla fail och snacka om dålig stil. Det avr även dom som hade anmält honom till idol så carin berg komm och hämtade honom när han repade. Men sen två år senare så försökte han igen och då kom han hela vägen enda upp till pris pallen nummer ett :p. Jag har gillat Eric Tove Calle och Reza mest från början. Sen nu i slutet så gillade jag Tove mycket mer än vad jag gillade  Calle, om tove hade gått till final så hade det blivit en lite mer kamp. För att jag gissade redan från början när jag hörde att Eric och Calle  hade kommit till final, då gissade jag på att Eric skulle vinna. Han har mycket mer passion och kämpar glöd och skutt i cäg än var Calle har. Han var så söt när han tog upp sin pappa och flickvän på scen, snacka om sötisar :D. Han började gråta såå söt och ynklig haha :P. Jag ska köpa skiva som han spelar in sen och singeln :P. Men nu så ska jag packa inför juluppvisningen som är  imorgon. Jag ska upp klockan  tio över sju för att vi sak hämta emelie fem över åtta. Så hörs imorgon och då blir det nog massa bilder :P

Godnatt och Puss <33

För två år sedan!
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00396/idolaud6_396050b.jpg och nu :p      http://photos.posh24.com/p/667043/l/eddie_razaz/erik_gronwall_i_toppform_infor_kvallens_idol.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0