hemma igen

hejsan nu är man hemma igen. Jag har sjukt ont i huvudet och är trött som fan, ahr ingen anning om varför jag är aldrig trött typ. Ja nu så har man öppnat alla sina julklappar för i år, nu är det bara att vänta tills  nästa år innan man får julklappar igen :P. Det som inte är så jättebra med julen är att man äter massa godis och skit haha, undra hur mycket choklad och pepparkakor jag ahr ätit igentligen. Ja men man får väll bara lägga sig i hård träning sen efetr julen och nyår. Min gympa börjar ju igen den 7 januari så det blir nog najs, och denna termin så ska vi ju tävla och då blir det extra bra :P. Undra vilak tävlingar som vi ska tävla i  haha hoppas att dem kör några mer tävlingar än rm för annars så måste vi vänta enda tills maj och det pallar ej jag. Så jag kommer driva på dem lite extra, men vi får nog reda på allt sådant nu i början av terminen. Nu ska jag visa alla fina saker som jag fick idag av mormor och morfar, lisa och anders och mina kusiner. imorgon så är det ju ut på mellandagsrean  då sak mormor med och då kommer hon betala det mesta, det är också som en julklapp. Och då kommer man komma hem med en mobil, ja nu så ska jag lägga in bilderna och lyssna på musik och fixa ipoden.

Pussar ♥

min klocka love it :P

mitt berlockarmband med en mobil på, ett kinesiskt tecken som betyder kärlek och sen laught.
och  uppe i hörnet mitt halsband med ett hjärta och i hjärtat en pärla.
k
två böcker en nalle och en hund. I nallens påse låg mitt halsband, Alla barn fick en hund för att man skänker  10 kronor elelr något till sos barnbyar :P


Glad fortsättning :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0