iväg

hejsan

Ja om 2 och en halv timme så ska vi åka iväg till mormor och morfar, ja vad ska vi göra där? Vi ska fira jul med dem idag också :P. Igår fick jag jättemånag fina julklappar, tack så mycket mamma och en liten del pappa. Ja idag så åker vi til mormor och morfar får se vad dem ger oss dem var ju här igår och vi fick två paket var. Syrran fick ett nitendo rött och  spel till, jag fick 1000 kronor och en body lotion :D. Vi fick våra stora presenter av dem igår så  idag blir det mera små presenter. kusinerna kommer ditt också, den ena är 2 och den andra är 7. Ja nu ska man väll klä på sig sitter här i pjamas, skit sexigt.
Slänger in en liten dresscode sen så ni ser vad jag har på mig, det blir nog den svarta klänningen och en rosett eller något,
'
Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0