jag vill bli 18 nu!!

hellue

Är det inte flera än mig som skulle vilja bli 18 år just nu?
Jag skulle vilja bli det nu för att då skulle jag få bestämma över mig själv och göra vad jag ville i mitt liv. Typ sova över hos folk när jag ville, klippa mig hur jag vill, ta hål i naveln och flera i örona. Och så om man skaffar jobb så får man massa penagr och då kan man köpa vad som helst. Fast det är ganska bra att vara 14 eller ung över huvutaget för att då så kan man be fördäldrarna om pengar nrä man vill, och dem betalar mobilräkning och allat åt en. Fast jag vill nog ändå kunna eller  få bestämma själv över mitt liv och göra egna val. Fast  när jag är 18 så kommer jag nog  inet vilja bli det, men just nu så vill jag. Men det är nog bara för att jag inte får ta hål i naveln  eller örona :(. Jag har tre hål i örona men jag vill ha tre till så att jag har tre på ena fyra på andra :D på det ena så ska jag ha två brevid varandra  och sen ett uppe i hörnet. På andra örat så vill jag ha ett där uppe  och  ett i den där saken i mitten av  örat :P  Sen ett i naveln, och när man tar hål någonstans så tar man ju det för sin egen skull och inte för att man ska visa det för alla. Det är vissa som säger att jag vill ha hål i tungan för att  det verkar roligt att röra på pluppen. Men det är nog inte därför som man tar hål haha xD. Men nu så ska jag fortsätta med att lyssna på musik och fixa lite i mitt rum.

Vi sees och hörs puss <33


Sådär såg man ut när  man var liten :P. haha längst framm <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0