jul...

hellue

och godmorgon på er alla. Ja imorgon så är det JULAFTON yeeeah. Tänk att det är ett helt år sen det var julafton haha, det kommer ng bli najs. Ja idag så har jag inte planaerat att göra så mycket, just nu så sitter jag här och kollar på film. Den heter Girls just want to have fun. Vi får se hur den är :D .  Jag ska nog dammsuga mitt rum och övervåningen och plocka ut diskmaskinen, man måste ju hjälpa mamma lite eftersom hon jobbar, hon sak ju inte behöva göra allting själv. Jag tror att pappa  jag och syrran sak dra iväg sen och kolla på ett usb minne till mig. Jag letar efter en fil som handlar om en tjeje som börjar på college, hon ahr toppen betyg rakt igenom och hon är långdistans löppare. Hon får en rums kompis som inte bryr sig så mycket om skolan, är ute och festar mycket och sköter sig ej. Hon gör så att den tjej som var duktig glömmer allt och inte sköter säg längre, hennes betyg sjunker och hon orkar inte springa längre. Om det är någon som vet vad denna film heter så säg det till mig snälla :D

ska fortsätta kolla på Girls just want to have fun nu, hörs sen puss <333


Godmorgon bild inte världens snyggaste men :P



Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Det tycker jag är väldigt dåligt!

Jag tycker verkligen om när någon kommenterar min blogg, jag blir jätte glad och svarar nästan på en gång :) ♥

2009-12-23 @ 13:53:33
URL: http://kevees.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: jamen precis.<3

2009-12-23 @ 17:12:01
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0