julshow

Show must go on !!
Show must go on :P

japp haha våran julshow kommer nog fortsätta haha. ja nu så håller vi på och över inför den traditionella julshowen som åttorna har varje år, och i år så blev det våran tur :D. Det är ungefär 31 tjejer och 1 kille =) Jag tycker att det är modigt av den där killen att våga stå där ensam  bland massa tjejer, och visa att han vågar minnsan sjunga :D. Ja vi har 11 låtar som vi helst ska kunna utantill, tills på torsdag :S. Det tror ni väll ej går, för det tror ej jag. men skit samma, jag och fiah ska sjunga när det lider mot jul anda versen själva. Vi får hoppas attd et går  bra för att det är bara jag som hörs när vi sjunger :(. Men vi har imorgon på oss också att repa så det blir nog najs. Vi slutade 12 idag istället för två haha :P. Så jag och fiah drog sen upp till centrum och shppade loss, massa julklappar. Så nu ahr jag slösat massa pengar på julklappar till 5 personer och har två till kvar :D. Men det blir enkelt, ska fixa det imorgon. Men nu så ska jag kolla färdigt på simpson

puss heej godnatt <33



Syrran och jag för 2 år sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0