Juul loov !!

hejsan ja idag så gjorde man ingenting, eller först imorse så åkte ja til mammas jobb och åt frukost och sen så drog jag till skolan. vi gick bara 9.30-10.30. Sen så drog jag mira och fiah och köpte kebab och sen hem till mig :D Mira och fiah körde tävling om vem som kunde stoppa in flest pommfritt i munnen och ni kan ju gissa vem som vann, mira :D haha xD. Sen så kollade vi på harry potter och gick ut med hunden och sen snökrig medans mira vänatde på bussen :D. Sen nu på kvällen så åkte jag pulka med emelie och Lisa snacka om  blöt och snöig man blev, men det var skit kul. Igår så hade vi ju våran julshow, det gick faktiskt väldigt bra på alla föreställningar. Det var nog värst att sjunga för våran egna  årskurs 8 orna. För att där kände man ju alla  och 6 orna och 7orna är ju mindre så vad kan dom göra. Dem typ skrattar och sen så är det bra :D.   pöå 9ornas föreställning så råkade jag sjunag när det bara var hon som sjöng solo som sjöng, och då började jag  asgarva och då garva mira, manda och fiah också inet helt okeej haha :P. Jag höll på attt göra det på de andra föreställningarna också men gjorde ej det. Nu så ska jag kolla på   the simpson :D imorgon så har jag min sista träning för terminen får se hur det går.  nu kommer det liet blandade bilder :D


Godnatt <33




bild 1 så såg jag ut på upppvisningen
bild 2  mina hjärtan över min säng i mitt rumk
Bild 3 en av mina små tjerj när hon kör kullebytta
Bild 4  Mina tjejer :D
Bild 5 Dekorationen julshowen
Bild 6  Vickan med sitt dragspel på showen
Bild 6 Manda
Bild 7 Ella och Syrran
Bild 8 min tårta
Bild 9 8:3 De bästa basgruppen seriöst
Bild 9 på killarna när dem tog guld




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0