Merry christmas

hejsan allihopa

Ja nu så ahr jag och min kära familj ätit massa julmat och massa godis, sitter nu och lyssnar påm min nya Erik Grönwall skiva yeeah, haha jag fick en :p, ja vi har öppnat alla julklappar, och imorgon så åker vi till mormor och morfar och firar med dem, så då får vi se vad man får. Nu så har jag fått massa skit snygga sakerm jag fick en ipod, eriks skiva, parfym, smycken, en michael jacksson klockan den är skit cool, en bok, ett skit snyggt halsband, suduko fick jag i julstrumpan imorse, en tröja, och pengar, Känenr mig skit bortskämd. Det är massa saker, ska vissa bilder på dem, sak ladda min ipod nu och försöka fatta hur man överför musik haha, Vi hörs sen :p ha en fortsatt god jul :D <333






Älskar den :D

Erik :D:D:D:D: <3333


Tarzan min hund skar sig på ngt när han var ute :(


jag  :P


Lillesyrran




ja det var lite bilder

Kisses ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0