morning

godmorgon allihopa

visst är det stark och fin sol ute :D
Jag tycker att när det rä vinter så ska det inte vara sol för den blir så himla stark då och ögona typ dör. Men det är väldigft fint.
ja nu på förmiddagen så ska man väll bara vara här hemma och ta det lungt och sen vid tre så kommer morfar och hämtar mig och min syrra. SÅ ska vi åka iväg på min mormors julkonsert, det blir nog najs. Dem sjunger ju typ opera men det är faktiskt lite roligt att lyssna på. Det är inte precis min favorit musik men jag följer med och tittar för morfars skull och mormors :P. JA nu ska jag gå ner och äta frukost.

Kisses

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Fin blogg du har =)

Kram. ♥

2009-12-22 @ 11:01:50
URL: http://kevees.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Oj är det? :O

Jag tycker den är jätte bra, verkligen! :)

Tack så jätte mycket :)

Kram på dig.♥

2009-12-22 @ 20:58:16
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0