nya kläder

hellie

ja nu så har man några nya klädesplagg, men det blev ingen solning och ingen ny mobil idag för det fanns inga kvar  i den modellen som jag ville ha, men imorgon så ska jag sola med emma och sen så ska pappa och jagköpa en ny mobil. Sitter nu och kollar runt på datorn vart det finns just den modellen och i vilka olika färger :D Det är mest rosa kavr inet så månag vita :( men vit är snyggast tror jag eller jag vet inet riktigt :s. Jag har beslutsångest igen :). Ja det blev väldigt många nya klädesplagg för mig, eller kanske inte så jätte många kanske men några blev det :p. Det blev 3 bhar 2 kortärmade och två kjolar :D. Ja det är lite nya saker iallafall, och imorgon så blir det en ny mobil får man hoppas. Ja nu så ska man väll fortsätta att kolla på mobiler och paltser på dem, sen måste man väll tyvärr ta itur med sitt rum. Sees

kisses ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0