nya skor

hejsan :p

Gissa vem som har fått nya skor?
Jo jag :p DEt kunde ni adlrig gissa va :p-
Ja idag så har man typ inte gjort så mycket, varit i skolan och pluggat skit mycket. Sen åkte
man hem och pluggade ännu mer. Som ni kanske förstår om ni är smarta. Så har vi prov på
torsdag :( Och det är inet lika kul. Men det är no och det är ett m  riktigt roligt ämne så
ja det går nog bra. Kan det mesta. Sen så har man köpt skor som jag ahr sagt nu typ tre gånger.
Sen på kvällen så blev det AA = andra avenyn. Det är så himla bra serie  ni måste bara se  det.
Har skrivit klart min önskelista också. DEn ser ut såhär :D Min mormor och mamma är lite sega ibland så man måste skriva perfekt och prick vad man mennar och allt :P
Nu så ska man gå och läsa syns sen puss
GODNATT <333

  • 6. En ipod, Apple Ipod nano (G5) 16 GB eller 8 Gb . Antingen blå, eller lila. Mest blå. Måste vara Appel.
  • 4. Pengar på kontot och kontant
  • 1. Mobil Samsung S5230
  • 13.Parfym   Dkny,  fresh eller appel
  • 12.Present kort på Hm, gina, kicks, vero moda, glitter, bio.
  • 2. Smycken. Hängörhängen. Stora armband. halsband  ringar
  • 10 Smink
  • 9. The simpson säsong 10   the simpson  säsong 9
  • 3 Ny digital kamera.  Canon IXUS 200IS Brown

 

  • 7. Laptop.
  • 11. Strumpor, boxer trosor.
  • 8. Tights. Sportbh med ringad rygg svart.
  • 5 Armbandsklocka svart och stor.
  • Wii spel
  • En till nunchuck till wiin.
  • Wii fitt spel och tillbehör.
  • Guitarhero till wii
  • Dancing Stage Revulotion Hottest Party 2            dans spel på wii

 

 

http://images.nilsongroup.com/erez4/cache/Inmapp%5FSP%5F249075%5FC%5Ftif%5F08880ca9222d19ba.jpg

Mina snygagste skor ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0