rörigt värre

hejsan

hitills så ahr hela min dag varit rörig säger vi. Nej men seriöst det känns som om  allt bara har snurrat och jag ej minns något. Hela dagen har gått så snabbt. *Idag så ahde jag på mig mina nya skor :D Dom är sjukt snygga men dock lite för stora för min del. Gissa vad!! Att jag får fan inte ta fler hål i örona och det suger för att jag har två på ena och ett på andra. Så jag vill ha ett till där uppe på den som jag ett och sen ett till örhänge i den där saken som är typ i mitten av örat. Men nää det får man je ta förns man är 18 vafan jag får väll bestämma över mina öron det kan ju inet någon annan göra. Precis som att jag får väll at piercing i min navel om jag vill det är ju jag, jag får gå klädd hur jag vill för att jag är jag.  Varför kan inet alla tänka så jag tycker att jag borde få klä mig som jag vill och göra avd jag vil med min kropp men nää. Det första jag ska göra när jag fyllt 18 är att ta hål i örona klippa mig som jag vill och sen pierca navel. Ska bara spara lite pengar först :P  Imorgon så är det ju juluppvisning och jag och min tre andra vänner  ska vara catwomen. MEn det var ju andra folk i gruppen som ahde hört våran smarta id´e så sjkälvklart så snor dem den. Men vi kommer ändå vara snyggare än dom :P. Idag  så  var jag i centrum med manda efter skolan och hon tog ett til hål i örat brevid sitt andra så nu har hon två på ena och ett på andra. Men hon ska ta uppe i örat sen också, hon kommer bli så söt. Nu ska jag kolla på OC tror jag och chilla lite.

Men vi hörs sen Puss hej <33


Min tårta  när man fyllde 14 :D



Ella bella och tanja



Jag och min kusse :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0