schh det är ingen som märker :D

hejsan :P

Dagens ord är  schh det 'är ingen som märker. Det var så jävla kul när jag hörde denna menning. haha ja dety kanske låter ganska skummt att jag tycker den mening är rolig. Men ja det var såhär att när vi skulle  åka hem från träningen så  hade vi sällskap med några ner till parkeringen. Det var en vuxen och fyra barn, hon hade bara en bil med två säten där framm. Sen  ett stort  bagage utrymme. Så hon stoåppade in sina tre andra barn där i, Där satt dom i några barnstolar. Ja ba men Hallå. Hon ab schh det är ingen som kommer märka det. hahah Så jävla kul. Jag och emelie satt och asgarvade typ i tio minuter haha. Juste emelie och jag ahr fått igång våran gamla blogg som vi hade tillsammans.  Den heter mickisemmis.blogg.se , Så besök den och kommentera. Men nu så måste jag städa mitt rum för det ligegr en hel klädbomb på golvet och massa skit. Så vi hörs imorgon puss och godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0