snööö

Godkväll på er alla

Gissa vem som hade rätt, =)  Jo det var jag för att jag sa att det skulle snöa til jul men flera stycken sa att det ej skulle det. Men jag  har ju alltid rätt (host) haha xD. Idag så hade vi juluppvisning och det gick bäst på andra föreställningen, för på första så kunde jag inet köra två av mina varv för att det satt personer ivägen, så om jag  hade kört så skulle jag ha mosat dem. Det vore ju synd haha :P. Men på andra så körde jag allt utom på ett varv, för att Emelie  "en tränare" hon kom springande brevid mig och sen la  hon händerna på trampetten precis när jag skulle köra så då blev jag rädd, och körde ej. Jag tror att jag vet vem jag ska ta med mig upp till fjällen i år. Om det går och om hon kan åka skidor men det tror jag annars så får jag väll lära henne :D. Det är hannah jag ahr inte pratat med mormor elelr morfar eller hannah än så det är inte bestämmt än. Det är bara en tanke som jag har. För i påskas när vi åkt5e upp då var ju jag och michaela väldigt bra kompisar. Men hon lämnade mig sen efter hon ahde varit med oss i fjällen, då pratade hon ej med mig eller någonting. Jag vet att hannah ej lämnar mig för det har vi lovat varandra och ett löfte är något som man håller.
Men nu så ska jag gå och kolla på OC  så vi hörs imorgon :P

Godnatt <333



ERIC´S VINNARLÅT HIGHER SÅ JÄVLA BRA!! OCH HAN ÄR SÅ SÖÖT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0