tillbaka :P

hejsan  igen

ja snacka om jobbigt det är att handla man måste plocka massa saker och hjälpa till och hitat rätt saker. Men nu slipper vi nog ahndla på ett tag får vi hoppas för vi köpte så mycket så vi kommer  får inte plats med allt i våran frys och kylskåp :D.  Jag har precis tagit bort mina röda fina lösnaglar, för att dem ramlade av idag när vi var i farsta men jag ska  limma fast dem igen. Köpte en skit snygg klänning som jag ska ha till julafton tror jag, men där ska man ju vara rödklädd och har inga röda kläder så jag tar min nya svarta klänning. Till nyår så får man hitta på ngt annat då ellis kommer hit ;D  Ja då får man väll festa loss som fan :D haha inte som vanligt precis varje nyår så sitter vi där hemma  våran familj och kollar på tv och tråkar. Men i år så får man ha lite roligare.  '
Imorgon så åker min älskling iväg till Piteå. 86 mil mellan mig och hannah emteryd, kommer sakna henne grymt mycket.  Hon komemr vara borta i nästan 2 veckor det är typ 1 vecka och 6 dar. När hon kommer hem igen så får man väll visa alla saker som man har fått och  bara mysa med hannah. Men nu så ska  jag   kolla runt lite på olika bloggar och lyssna på musik, kanske kolla på film vi hörs senare puss.


Min nya klänning :D




mitt linne från gina


jag med min nya rosa rosett :D jag <3 rosetter och armband :D



Söt hannah :P




Bild från förra året en tävling med gympan.

älsakr dig hannah :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0