toppen doppen :D

Hellie hallå

Ja idag så ahr man pluggat gärnet i skolan.
Ja och sen så hade man ph  på eftermiddagen så man var tvungen att stanna.
Nu ikväll så har jag tränat, sancka om en toppen träning. Gick verkligen bra.
Jag körde dubbel :P Fett stolt har ej gjort det på två år så yees nu gjorde jag det igen.
Ja körde också flickis direkt med 2pass men jag. Flickis har jag hållt på med i typ   tre fyra år eller någor.
Så ajg kämpar och försöker med det igen, men det är ej säkert att jag kommer någonsin kunn lära mig det själv.
Sen i slutet av träningen så körde man styrka! Det var jobbigt, men man hade bar utsikt över innebandy killarna på läktarn :Dhaha xD

Nu så ska jag  packa färdigt tills imorgon när vi ska åka skridskor. Vi får se hur det kommer gå, kommer typ ramla och bli jätteblöt.
Men vi hörs imorgon puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0