trött :(

helleu.

nu så sitter jag här frammför datorn, är nyduchad och  ska snart lägga mig i sängen och läsa eller kolla på tv har ej bestämmt mig än. Eller en sak som jag ahr bestämmt är att jag ska köpa en touch mobil typ samsung S5600 i svart. Den verkar vara perfekt för mig, så när jag fått så mycket pengar, så tänker jag köpa den :p. Ja idag så ahr jag varit i stallet med mathilda. Det var faktiskt väldigt kul, jag är inte så mycket för hästar men det var kul att se på när hon red men det var väldigt väldigt kallt. Hästar är så söta men så läskiga för dom är så stora och starka. Inte precis så skönta tt få en  spark eller ett slag av en häst i bröstkorgen eller magen eller  något. MAn kan inte bestämma över en häst på samma sätt som en hund, för hundar så kan man ta tag i och lyfta elelr skälla på emn hästar förstår typ ingenting :D. Imorgon så blir det träning i bollmorahallen, vi får se hur det går. Jag tror nog det går bra, vi kommer nog öva inför uppvisningen, jag hoppas på dubblar :p. Nu ska jag gå puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0