usch :D

hellue idag så har man typ inet gjort något alls. Eller jo ganska mycket igentligen. Först i morse så var jag och tränade killarna från relva till ett. Det gick väll ganska bra. Dem var väldigt flamsiga och ints så konsentrerade, men dom prövade mycket nytt. Sen så drog jag till stan med jossan. Vi shoppade runt lite. Vi letade efter saker till juluppvisninge. Vi hittade vissa saker som vi sökte som tillexempel. nätstrumpbyxor, mask till ansiktet, shorts  linne och en penna som man kan skriva på linnet med. Det var väldigt kul att avra med jossan på fritiden. Annars så ses vi typ alltid i gympahallen så det var lite annorlunda. Drog hem käkade och sen så komm fiah och vi spelade alfabeth, som typ  90 åriga kärringar gör :D. Nu ahr fiah precis dragit hem så nu sitter jag här. Snackade med tobbe i telfon för tyop tio minuter sen. Killar kan verkligen avra svin ibland usch :S
AJa men nu så ska jag  se om jag kan få min webbkamera och funka på msn och sen så ska jag nog kolla på tv.

Puss och godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0