återträff.

twhilight avr så jävla bar asså ni som inte har sett den än :D Måste bara se den, fast om ni ahr läst boken så vet ni ungefär avd den ahndlar om, ni måste se trailern för den är så bra asså allt kärleken nakenheten, och allt :D När jag sa nakenheten så mennade jg magmusker asså snacka om att man bara åå, så sexigt :D Ja nu så ska jag gå och ha återträff med gammla 804. Vi får se hur det blir, vi får hoppas att det blir najs, men det får man ju hoppas. Vi skulle skriva ner ett gympa minne och jag skrev mitt gympa minne, när vi var på cirkus cirkör och pröavde massa grejer det var så skoj :D. Men u måste jag fixa mig färdigt, vi hörs sen puss <33

Kommentarer
Postat av: Tanja

trevligt att du kollar på magmusklerna jag tror nog att det inte va så olala

2009-11-22 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0