birthday

hejsan idag så fyllde man ju år :D
Ja det hände väll inet så jättemycket under dagen man  vakande vid sex av att mamma och syrra sjöng.
Sen var det bara att dra iväg till hallen och tävla med småtjejerna. Dom var skit duktiga  vi tävlade med tre olika lag
i två olika klasser. I den första klassen mini så komm lag röd på 4 plats  och lag blå 5a. Det skillde bara en tiondel mellan dom inet alls mycket. Sen i klass lätt B så kom dom 10 det var bra :D  jag fick det mesta som jag har önskat mig ska nu spara pengar så att man kan köpa en ipod och sen en touch mobil men det blir nog till jul :D. Jag fick en stero, en webbkamera, parfym två stycken, 0c säsong 3, presentkort kicks, tröja på gina, smycken, nagelack, hårspray, dusch kräm, pengar, mascara och ögonskugga. Det var ganska mycket saker och många bra saker :D. Men vet ni att lisa och min morbror dom gav pappa en låt som passade honom. Gissa vad det var för låt? DEt var när pappa har laddat bössan, dom tyckte att den passade mig  och papa nu när jag hade blivit FJORTIS tydkligen :P. Ja nu är det bara ett år kvar tills man fyller 15 :P ja och då kanske man skaffar moppe eller något. Men nu så ska man gå och lägga sig och lyssan på musik och sova :D. Puss och kram hörs imorgon och då kommer bilder ifrån idag :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0