ingen träning idag :(

hellie hallå.

Vad har alla gjor idag?
Jag har varit i skolan och sen hemma och typ sovit haha xD Jag skulle igentligen träna men man fick inte bara för att jag ahde ont i mitt knä igår och det var svullet. Men idag så såg det bar ut men fick ändå inte träna. Men imorgon så får jag. Och jag har bestämmt vad jag ska ha för efterrätt till festen som är på lördag, och det är frysta banahalvor med kokos och doppade ismält choklad. Så gott och sen kladdkaka :D <3. Det är sju personer som  sover över hittils och vi får se om manda gör det också eller ej :D. Håller på att fixa hannahs header just nu, ska kolla på scrubs när reklamen slutat och sen så blir det Grey´s anatomy. Och vet ni att jag ska gå på premiären av neew moon, och det har varit bestämmt ända sen förra torsdagen :D

Ska gå nu Puss <333


http://blog.mtv.se/kenza/files/2009/09/new-moon.jpg


Jg gillar både edward och jakob men om jag sak betämma vem jag tycker bella ska vara ihop med så är et nog Jakob :D vad tycker du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0