jobb

godeftermiddag på allla.

Jag orkade inte skrivi imorse för då var jag fullt upptagen med att dricka massa te :D För att jag vill bli frisk tills imorgon så att jag kan  träna för har inte tränat sen förra torsdagen och håller på attt bli galen för att jag får inte träna idag :(. Men vet ni att jag gick upp typ id nio och sen vid elva så hade jag redan druckit tre koppar te:P Men vill man bli frisk så måste man göra något åt det. Jag sitter nu och skriver ut massa saker från skolan så att jag kan få lite gjort iallafall. Tänkte satsa lite på spanskan för det kan behövas eftersom jag är så dålig på den. Spanska suger jag tycker att engelska och svensak och allat annat  man lär sig borde räcka,. I min skola så får man skippa språket om man har ett bar skäl eller om man typ har någon sjukdom eller något. Men jag vill skippa spanskan utan några skäl, men men.. Vet ni att jag hade världens bästa drömm i natt :D Jag drömmde att jag sprang på tumblinggolvet= en sak som vi ahr på gympan, och då körde jag en rondat och fick världens fart bakåt och jag tänkte ej göra en flickis men det blev det ändå asså vet ni hur glad jag blev, jag blev så glad att jag började gråta och alla träanre komm framm till mig och kramade mig och Elinor hon började också gråta för min skull :D. Men det var i drömmen :P Som om det skulle hända på riktig , jag kommer nog aldrig att bli en bakåt gymnast eller en tumbling gymnast jag är mer av frammåt och hoppgymnast. För jag älskar att hoppa och att skruva och att bara kasta sig framåt det är så kul :P Men nu så ska jag  gå ner och plugga lite spanska och lite matte och kolla färdigt på twhiligt :P


http://www.sportnik.com/file/show/1537576?width=250&height=188
våran grupp innan  vi plittrade och omfördelades
Våruppvisninegn 2009. Jag längst upp i vänstra hörnet :D

Puss <33

Kommentarer
Postat av: jonna

svar: jag har tränat ag i gymnos några år, nu har jag precis börjat träna trupp med bjursås

2009-11-18 @ 17:37:48
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0