lite fakta om våra träningar.

Nu tänkte jag berätta lite o vad som är dåligt på mina gympaträningar och vad som är bra.

Jag tänkte börja med dåliga saker :D
  • Att vi inte är indelade efter ålder utan efter kunskap och det göra att det är massa små barn i min grupp
  • Att ibland fåår dom bättre göra andra saker än vi som inet är lika bra fast dom behöver öva på samma saker
  • Alla hjälper ej till att plocka framm och bort så det tar typ en halvtimme.
  • Dålig sammanhållning i gruppen
  • Dålig attityd av dom mindre och av vissa som är större.
  • Vissa tränare har favorit gymnaster
  • Att vi inet är 804 längre saknar dom mycket.

Bra saker

  • Att  alla får hjälp med dom svårigheterna dom har
  • Att vi strömmar redan nu och försöker få en tävlingkänsla
  • Att vi har musik på träningarna
  • Att vi ahr fått med en gammal tränare för 804 (Elinor)
  • rolig uppvärming
  • Att jag har mina vänner där  från 804
  • Att jag ahr roligt på träningarna för det mesta.

DEt finns säkert ännu fler saker men kommer inte på något just nu.

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0