sista dagen

hejsan

idag så är det den sista dagen på höstlovet :( Det är lite synd.



En sammanställning på allt jag har gjort på lovet :D

  • Sovit
  • varit uppe länge
  • handlat = mat
  • shoppat = kläder
  • varit med kompisar
  • varit i stan
  • varit på bio.
  • Tränat.
  • Varit hos min mormor och morfar
  • Har haft halloween fest.

Det är ganska mycket för att vara  på en vecka tycker jag för att jag ahra bara  varit hemma en dag på en hel vecka. :p det var i tisdag då var jag hemma hela dagen och sov och kollade på film. Men det var väldigt skönt. Annars så ahr jag gjort något varje dag :D. Igår så hade vi halloween fest hemma hos emelie. Det vara ganska kul :p  Vi gick ute i skogen och hade tips runda. DEt vara bara fem av nio som gick :D Det vara bara dom som vågade. men man var ju inte tvungen. Vi körde också jag har aldrig och skp. Vi åt mat och massa snacks :P.  DEt var väldigt kul jag tog massa kort, men som ni vet så är min kamera väldigt störd.  Så måste fixa den så att jag får in bildern på datorn för annars kan ni ej få se dom :p.  Sen ikväll så ska man på halloween  fest hos mormor och morfar och ditt kommer också mina två kusiner och min morbror och hans tjej :D. Vi får se vad som händer då. Men berättar mer sen .


Puss <33

Kommentarer
Postat av: Hannah <3

hej sötis <3

ja det är väldigt mycket faktiskt :D



ses imorgon ;)

2009-11-01 @ 18:31:38
URL: http://lilgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0