snacka om dålig träning

hejsan, snacka om att träningen gick skit idag, eller kanske inte hela men iallafall. Det började med att vi skulle köra trampet till grop och trampett är mitt favorit ämne eller redskap vad man nu ska kalla det. Så vi skulle köra frivolt kullerbytta och det skulle bli en dubbel sen, det gick väll bra. Men jag blev förvirrad när jag skulle köra frivolt stanna kullerbytta och när jag skulle köra direkt. Så när jag sen skulle köra dubbel så blev det ej bra. Jag blev bara arg och när vi skulle köra sista, så ahde jag bestämmt mig att jag skulle köra när jag sprang, när jag komm till trampetten så ångrade jag mig och det blev inget, blev så jävla arg så jag började gråta, och gissa vad jag märkte då? Att mina trikåe hade spruckit så det var ett stort jävla hål bak, Så satte på mig mjukisar. men dom får man ju självklart inte köra i åå. Men ella lånade ut ett av hennes par trikåer till mig, snällt. Så var det dags för flickisar. Det fanns en sak som var bar och det var att  eftersom jag var arg över att jag ej klarade dubbel, så var jag ej rädd för att kasta mig bakåtm så körde rondatflickis direkt. Har ej gjort det sen typ 2 år tillbaka. Jag ahr kommit på vad jag sak vara på juluppvisningen ********. Kan ej skriva det för det ska vara hemligt så ni får lista ut det själva. Men jag hannah emelie och Jossan ska vara det. Så komm till bollmorahallen den 12 december så får du se :D.Men nu så ska jag lägga mig och läsa min engelska bok och sen så ska jag sova. Godnatt och puss.

Jag hoppas att jag klarar dubbel imorgon på träningen :P

<33

Kommentarer
Postat av: jonna

svar: Vad gullig du är! Jag tror att jag hinner med allting, om jag är effektiv. Låt inte datorn sno din pluggtid, det är ett bra tips. Kram

2009-11-25 @ 22:12:35
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0