tävling idag också

hellue.

Idag så  har man också varit i gymphallen hela dagen. Idag så blev det liet mer spännande eller det var
spännande igår också men idag så fick vi massa medlajer:P Eller jag fick sammanlagt tre stycken.
Först  direkt på morgonen så tävlade typ grupp sex eller vad dom heter. Gammla 705 som jag säger.
och gissa vad dom tog för medlaj? Jo guld dom var så himla duktiga, deras hopp var så fina så att
jag blev rörd. :D. Sen så tävlade killarna direkt efter och då så fick man tyvärr stå och passa på plint
och det är inet precis mitt starkaste redskap. Mendom var också jätteduktiga. När vi satt i ringen
så fattade inet killarna vilken klass dom pratade om när dom berätate resultatet. För det var två klasser
klass mini mix och pojkar/mix och i pojkar/ mix var våra med. Så när dom berättade resultatet så sattdom och lyssande
när dom sa att Tyresögymanstiken lag drakarna har tagit GULD. Så hoppade dom upp och ba jaaa :P skit glada. Haha
så himla söta var dem. Ja och sen så hade jag först tänkt att  åka hem och vila. Men sen så tyckte jag att jag kunde stanna
och kolla på ut när dom körde och delvis hjälpa till. Så jag åkte ej hem, men sen så frågade Emsi mig om jag kunde hjälpa henne med
ut tjejerna för att sarah hade ej dykt upp. Men hon komm  sen och jag var fortfarannde med dom och passade på plint på kullerbytta
och det är helt okeej men inte rondat. Men dom komm 2 a så duktiga och vi trodde att dom typ skulle komma sju :P. Så medaljregn för TYRESÖ. Nu ska man måla nagalrna i rött och glitter och samtidigt kolla på OC säsong tre. GOdnatt alla söta hörs imorgon <333



mitt nagellack jag ska måla med




medaljerna guld guld silver från höger :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0