tekniska museet

hejsan allihopa

idag så avr våran klass på tekniska, eller tekniskt sätt så var hela åttan där men ändå :D. Ja vi fick bestämam våra grupper själva och i min grupp så blev det Bella Hanna Kevin och Filiph. Vi ahde jävligt kul. Snacka om att vi undersökte haha xD. Vi ahde typ en föräläsning med någon gauide där, och hon snackade findländsk svenska och man fattade inte ett skit :D. Jag och några andra stod typ och asgarvade  när hon sa vissa ord för att det lät så jävla kul :D. Men hon mummlade typ så man fattade typ inegnting, Sen när vi skulle åka hem, så sprang vissa till bussen, och vet ni  att jag sprang till bussen och skulle ha hunnit o inte Kevin hade sagt att jag inet fick. Ja bara va vadå inte får, ja  du måste åka med skolan. Men nej det behövde jag ej, men då var det ingen mennign och han ahde sagt så bara för att han inet ville stå där   själv. åå så gulligt och iretterande på samma sätt :D. och sen när vi skulle åka hem och avr vid gullmars så var det en fullis som typ började prata med mig och hänga på mig och jag bara HJÄLP mig :D hahah men  han gjorde ej något så :S. Men sen så tog man bussen hem och  satt och snackade med markus hela vägen :D  Sen på kvällen så komm hannah och vi kollade  på film hos mig. Coute uglyl hette den typ :D

Så nu sitter man här men vi  hörs nog imorgon eller ikväll D:

Puss.




jag i ett spegel rumm   olika klockor                   Kevin och Filiph  bygger bro    Hanna gör reaktions test      Bella huvusrätt :D






Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: tack, hihi :)

2009-11-03 @ 21:27:50
URL: http://onejulia.blogg.se/
Postat av: ruminna

asso jag vet inte hur man gör alls xD

2009-11-03 @ 22:08:15
URL: http://ruminas.blogg.se/
Postat av: ruminna

asso jag vet inte hur man gör alls xD

2009-11-03 @ 22:08:17
URL: http://ruminas.blogg.se/
Postat av: Sofi

Sv: Haha, nej det är det inte :P <3

2009-11-03 @ 22:57:59
URL: http://soooofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0