disc jockey :D

hejsan allihopa

Idag så har man varit på truppligan ända sen klockan nio i morse typ. Jag skulle vara där och hjälpa till för
det var tyresö som arrangerade tävlingen. Jag och min kompis Michaela skulle ha skött musiken tillsammans
men hon  skulle g¨å på fest igår och hon sa att hon inte skulle orka upp. Så Elinor fick hoppa in och hjälpa mig med
musiken :D Men  det gick faktiskt ganska bra. Förutom att dom hade bytt plats på järfälla och Vendelsö och det visste
ej jag, så jag satte på vendelsö´s musik, och alla bara stopp, haha  jag blev helt  röd i ansiktet ;D. Men det ordnade sig :D
Jag tror att mitt  yrken ska bli disc jockey eller hur det stavas :D haha vad tror ni, jag tycker att det låter som en bra ide :D
Såg ni på idol igår :D Jag tyckte faktisk  inte att niclas skulle åka ut. Jag tyckte att rabhi eller vad han heter :) skulle bli nominerad och åka ut, Eller mariett för hon påminner för mycket om karolin of ugglas, när hon stampar med sin fot och viftar iretterande med sina händer :D

Nu ska jag gå  ner och mysa med min familj och kolla på körslaget :D <3

Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0