handen och förberdelse

Godmorgon alla sömtutor :D

Ja idag så ska  jag vara med jessi och åka upp till handen med henne och bara chilla :P. Jag tror att hon ska köpa något
men vi får se. Sen så ska jag nog fråga henne om några halloween tips eller asså vad jag kan ah på mig imorgon för jag har inegn anning. Igår gick träningen super, jag körde en och en halvskruv och  landade på ryggen det var skit kul. Sen så körde jag rondat flickis själv ner i gropen och nästan själv på tumblingen. Ååå en riktig toppen träning så jag funderar på om jag ska gå på träningen på lördag, för jag vill så gärna köra flickisar igen och skruvar. Men min och emelies fest börjar klockan sex och jag  tänkte att jag kunde åka där ifrån vid halv fyra typ, då kommer jag vara hemma hos emelie vid fyra och då har vi tre timmar på oss, så vi får se hur jag gör :D.

men nu ska jag gå och äta frukost.



En igelkott som vi såg igår :D


puss <33

Kommentarer
Postat av: Tanja

du åker alttig till handen och köper nånting

2009-10-30 @ 12:07:05
Postat av: Mickis <33

ja för att jag gillar att umgås med kompisar och att shoppa :D

2009-10-30 @ 21:37:11
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: rumina

no words, han e perfekt!!

2009-10-30 @ 22:07:20
URL: http://ruminas.blogg.se/
Postat av: rumina

haha damn you, han åkte nästan ut :(

2009-10-30 @ 23:14:10
URL: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0