Idol :D

hejsan allihopa nu så ahr man precis kollat färdigt på idol, nu så sitter man här bloggar lite och väntar på att utröstningen sak vara :D
Jag hoppas och tycker att Rabih ska åka ut för jag gillar inte honon tycker inte han har något på idol att göra :D.  Han ahr en iretterad röst tycker jag föra att den låter lite len och usch ja. Idag så tycker jag att Erik Tove och Reza var bäst haha :D. Typ som vanligt men ändå  Tove är så himla cool enligt mig :D.  Erik sjunger så bra och han är så söt haha xD. Reza hon är cool och även fast hon inte kan  ren svenska så är hon så grymm ändå :D Erik avr ju med 207 också men då kom han ej hela vägen, Så nu jävlar  :P han är ju typ juryns favoriter eller asså han får aldrig kritik av dom :D.  okeej idag så  var jag ju i centrum med jessi som jag berättade och jag köpte  Ett par glansiga tights och en randig tröja foundation och  roush :D  Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar och typ chilla. Imorgon så är det halloween party och träning så det kommer nog lite bilder från  haloween partyt sen. När min störda kamera funkar jag  kommer typ ta bild med både kameran och mobilen, så olika kvalite´r :D Vi hörs imorgon.

puss <333



DEtta köpte jag :D






Sminkningen imorgon fast bättre



kläderna som jag ska ha imorgon :D


Puss puss <33



Kommentarer
Postat av: rumina

nej :O verkligen inte xD

2009-10-30 @ 22:27:39
URL: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0