money money :D

hejsan allihopa

Nu så sitter jag här vi datorn och dunkar musik. som är ganska vanligt men ändå :D
Komm hem från mormor för typ en timme sen, vi har avrit där och firat min mammas kusin som fyllde 50 för
typ någon vecka sedan. Och det är så jävla synd om henne för att hon har bröstcancer och ingen hår. Tyckte så synd om henne
där hon satt med sin sjal :(. Så nu tycker jag att alla som känner någon som har bröstcancer eller har det själva, eller har någon kompis som känner någon. Eller något annat ska köpa ett rosaband och stödja dom. För det behövs  liksom tänk om du skulle drabbas av det när som helst :S det skulle inte bli så kul. och du har inte stödts dom :P. http://www.srf.nu/PageFiles/4598/originalbilden%20Cancerfondens%20rosa%20band%202009_design%20Gert%20Wing%C3%A5rdh.jpg

Jag såldt 5 amarylis lökar av 10 så nu har jag fått ihop 500 spänn. Men jag måste sälja dom andra fem också men dom pengarna får inte jag :(  Dom ska dom ha till  försäljningen av blommorna, asså att  vi måste ju tjäna in pengarna som vi köpte blommorna för, vi kan ju inte bara vinna haha :D Så om du känner någon som vill ha  så skriv här på bloggen så att jag vte. Dom kostar 100 kronor styck och det är jord kruka och en lök i. Ska gå nu puss hörs <333




Kommentarer
Postat av: Julia

Tack :) <3

2009-10-26 @ 16:25:13
URL: http://onejulia.blogg.se/
Postat av: Tanja

jag vill sälja med dig och det ska jag också haha!! puss på dig också

2009-10-27 @ 13:52:05
Postat av: Mickis <33

men du får inga pengar haha :D <3

2009-10-27 @ 18:18:32
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0