plugg inte det bästa precis

hejsan :p

Nu sitter man här och har precis pluggat matte, och håller på med tekniken :S
Usch teknik, eller det är ganska kul men det måste bara bli klart. Vi har så mycket att göra i skolan denna vecka. Först så ska tekniken vara inne på fredag, sen så ska labben vara inne på fredag och sen så ska vi ha skrivit en fusklapp till våran uppsats i no och So tills på torsdag, Så har ganska mycket att göra. Eller rättaresagt jag har mycket att göra, dagarna kommer bara flyga iväg. Vi får se om jag får något höstlov eller inte. För om jag inte är färdig med mina mål, så lär jag få plugga under lovet :( Det hoppas vi ej.

Igår på tävlingen så komm killarna tvåa av två lag :D Vi ahde inet så mycket chanser att slå vendelsö killarna. Dom var riktigt bra. Vi fick tyvärr två fall på hopp. Men dom var skit duktiga ändå. Friståendet såg så  fint ut gemfört med när dom tävlade första gången. Som var typ i maj :p. Här kommer lite bilder från igår. Dom har så söta linnen på sig och shorts :D








Killarna innan vi ska ut på hopp och matta :D


Andra delen av killarna igår :D



Ledarna :D

nu ska jag fortsätta plugga


Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0