slapp slapp

hejsan

Snacka om att man inte har gjort något vettigt på hela dagen. Har bara varit hemma och tagit det lungt och det har ju varit skönt, men ändå. Det började med att jag vaknade vid elva  :) haha sömtuta man är. Skulle ha kunnat sovit längre men jag kände att det var bäst att gå upp :D. Ja då gick man upp och satte sig vid tvn, där satt man i en timme innan man orkade äta frukos :D. Sen så blev det film,  twhiligt, åå vad jag älskar den filmen och jag längtar så mycket tills  New moon kommer ut. Jag och elinor ska gå och se den, det ska bli så kul. Ja ja men sen så har jag typ suttit vid datorn och kollat på tv haha. Fast en sak som är ovanlig och det är att jag inte har ätit något mer än frukost och middag under hela dagen, Men nu på kvällen kommer det säkert bli något. :P haha. Jag har också börjat planera min fest som ska vara den 14 november :D kommer skicka ut inbjudan till er som är bjudna, tror att jag gör det på måndag. Och med inbjudan så mennar jag sms :D haha. Men nu så ska jag gå och hitta på något vet ej vad, men vi hörs Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0