tacos och bowling :D

helliue

idag så hade vi sovmorgon :D Vi började kvart i tio  och klockan tio så
skulle  vi springa kunskapss joggen usch :D Fast det gick ganska bar och jag och manda hade kul påvägen
när vi sprang så. Vi gick lite och prang lite, hela sträckan vat 3km och  jag sprnag på 19.05 så jävla dåligt men men.
Man springer för att det är kul och inte för att vinna :D haha
Nu så ahr man precis duschat eftersom man inte hann göra det i skolan. Vi hade lunch och sen så slutade
vi. Men jag däkade på soffan, när jag komm hem så har sovit ända till halv fyra, och kollat på män som hatar kvinnor.
Dom säjer att den suger men jag tycker att den var ganska bra, vill se flickan som lekte med elden. :)
Ikväll så blir det ledar träff och då så blir det bowling och tacos ;) så najs.
Vi hörs ikväll :D puss <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0