:D

hejsan jag har inte skrivit på ett tag för att jag har haft träning, igår och i onsdags så har ej orkat.  I onsdags var jag hos tanläkaren. usch jag hatar det. Jag och min kompis har en  klubb hatat tandläkare, säj till om du vill vara  med :D  i onsdgags så hade jag elevrådsfoto och  då skulle alla vara kontonrsnissar. och vi hade typ äkta kontorskläder och så :) och på kvällen hade vi träning deet gick bra :p igår hade jag också träning och det gick  jättesegt. Men men det är ju roligt och det är ju det som räknas. Jag ahr lite bilder på hur veckan har varit ungefär. Den har varit ganska rolig.  Vi hörs ikväll eller imorgon puss <33


Min dräkt/ mina träningskläder


'Jag och älsklingen Jojoo



Manda som sover på golvet i skolan :p


//Mickis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0