Gävle her we come

hejsan allihopa. Igår så pallade jag ej skriva efter träningen för var skit trött.
Men träningen gick sådär fick lite damp på en tränare för hon sär behandlade vissa för att dom inte kunde samma saker, och det är en sak som jag är helt emot. Men nu så håller min kompis på att fixa lite musik till mig som jag kan lyssna på imorgon när jag och mina småtjejer åker till gävle. Vi ska ditt på träningsläger :D. Det kommer nog blir skit kul tror jag :p, Men jag har typ fått ner allt och väskan och den har fortfarannde lite plats kvar, men gissa vad som ska ner högst upp? ett täcke det kommer typ aldrig gå men jag får testa, vi får hoppas :p. Men ska typ gå ner och snacka med mamma nu om resan och så. Så kommer ej kunna blogga förns på söndag kväll, så vi hörs då :p

Puss puss hoppas alla får en trevlig helg <33
// mickis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0