gympa gympa gympa ;)

hejsan allihopa, hoppas att alla har haft kul idag. Ja jag har väll inte gjort så mycket idag. Eller har varit i gympa hallen som vanligt. liksom det är mitt liv på helgerna typ. Jag är typ alltid i hallen.  på måndagar tränar jag själv tisdagar ledigt, onsdagar själv, torsdagar egen  träning, lördag morgon tränar små tjejerna, sen från två egen träning. Sen Söndag små killarna  på morgonen. Det gick väll sådär på träningen, fast det va jävligt kul. Fast jag mådde illa i typ mitten av allt så jag körde sådär halft. Nu så ska jag fixa med lite musik till mobilen så får vi se vad som händer sen. ;D. Ska lägga upp lite gamla bilder på mig och gympa gänget, sees <3

puss / mickis ♥

Film från våran sista tävling tillsammans alltså som 804or. måste trycka fram filmen några sekunder annars startar den aldrig.


älskade tjejer :)





Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA.... Snygga vi var :D

2009-09-13 @ 10:03:58
URL: http://onejulia.blogg.se/
Postat av: Mickis <33

självklart vi är alltid snygga :D

2009-09-13 @ 23:03:04
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0