hej nu idol :D

nu sitter jag och kollar på idol men tänkte bara skriva
ett litet inlägg :D.  jag och hannah var i handen idag och shoppade köpte inet så jättemycket skae rmen lite :D
Vem tycker ni ska vinna idol såhär långt?
Senare så ska jag kolla på andra aveny, jag tycker det är skit bra.
Men här kommer bilderna. Imorgon så kanske det inet blir något inlägg
för att vi har träning mden  kanske hinner på morgonen  :D

Puss <33 / mickis


lite muppad frill av mig men men

'

hannah :D


hittade en gammal bild på min hund :D



Mee :D



Hannah kollar på tröjor :Dhannah och jag köpte likadana vantar och mössor :D

Sen köpte jag en sjal hårspray och örhängen, och hannah köpte en tröja  och nagellack  :D

Men ska fortsätta kolla nu puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0