home igen

hellue

Har precis kommit hem efter en träning igen.
Jag är typ helt slut efter idag, och igår. Dagens största händelse på gympan var typ att, Emelie försökte putta ner mig på en plint
och då så försökte jag hålla mig kvar, så då petade jag henne i ögat :D. Hon sa typ att hon blev blind haha
det tyckte jag avr lite kul.
Men imorgon så blir det plugget, sen in  till stan hämat hannahs id kort, och typ fika. SEn slagg hos mig :D
Det blir nog skit bra,Sorry för att jag inte har några bilder idag. Men nu så ska jag lägag mig och läsa min bok:D
Det är ett lästips till alla som gilalr att läsa om, kärlek, typ dekare, kompisar och lite allt möjligt. DEn är skit bra.
http://ungabotkyrkabibliotek.files.wordpress.com/2009/07/shoolen.jpg
Vi hörs imorgon bitti :D

Puss <333


Kommentarer
Postat av: Fanny

Den boken är SIKT bra ;)<3

2010-06-29 @ 12:21:11
URL: http://abouteffanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0