home

hellue

Nu är jag hemma igen helgen har varit roligt men även jobbig. Jobbig för att jag har varit trött och rolig ja för att det är roligt. Vi tränade typ hela hela tiden. Alltin har varit bra iallfall. Men men. Seriöst. Visst kan föräldrar vara jobbiga dom bara skriker och skäller på en, så fort man säjer eller gör något. Får fan aldrig utrycka sina åsikter utan att det blir skit och bråk. Men men, lovar att mina föräldrar fan kommer lämna varandra eller något snart för det är så jävla mycket klankningar och skit som händer mellan som. Men jag bryr mig änså inte. Dom kan få skilja sig om dom vill det. Det stör ändå inte mig kan bo varannan vecka hos dom inga problem. Men skit samma tror inte det kommer hända men men. Jag orkar inte med vissa saker, som tillexempel jobbiga syskon som alltid får allt beröm och allting. kompisar som dissar en och helt plötsligt duger man och sen inte. Och folk som inte kan vara trevliga eller snälla mot andra personer. Folk som klankar ner på andra och alltid skämtar om saker somm inte ens är kul och  att dom är så barnsliga att dom inte ens kan vara seriösa. men vi hörs imorgon eller något kommer in bilder sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0