Pallar inget...

hejsan allihopa. Jag skriver inte jämt för jag har ej tid,men försöker så ofta jag kan. Nu sitter jag frammför datorn har kommit hem från träningen för ca  1 och en halv timme sen. Det gick väll sådär på träningen precis som i skolan. Jag har försökt jobba så mycket som det går men deet är inte så enkelt när man håller på att bli förkyld och har värsta mensvärken. Men man får försöka iallfall. Mensvärk borde inte finnas. Man kan liksom inte göra någonting om man har det och folk säjer att det känns mindre när man tränar, phuu inte precis rätt sagt. Men vissa dagar är värre än andra. Vi har fått en ny organinsation i föreningen och visst det är inget fel på den, jag tycker den funakr väldigt bra. Men det som är jobbigt tycker jag, är att jag som går i åttan är mycket större än vissa av dom andra barnen. Dom minsta där  går i 4an så känner mig större än dom flesta. men på onsdagar är det bar träning för då tränar jag med en grupp som heter 900. Det är bra för där är dom äldre än mig, yngre och i samma ålder. Det känns kanske inte så jättebra när jag kommer och ska köra en volt och sen så kommer dom. Eftersom jag är lite större än dom så  behöver jag kanske en hårdare trampett mer vilnkel eller något sådant. men det kan jag ofta inte få eftersom jag är större än dom. Men vi får se hur det blir med allting kanske inte ens går kavr på gympa om ett år. Men vi kanske hörs imorgon vi får se


Puss // mickis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0