svenska och träning

hejsan idag så har jag varit i skolan. Gjorde inte något speciellt i skolan pluggade lite och så vidare. Vi hade svenska kp idag det mest tråkigaste som  finns. Men en sak som är possetiv med det är att jag fick en bra lärare. Threse :p. Ja och sen på kvällen var det träning. Det var skit kul. Jag tränade med 900 idag och det gick väll ganska bra. Emsy var fett snäll mot mig har inte gillat henne för hon har haft så dåligt attityd. Men hon har förbättrat den så nu är hon snäll. Vi körde tumbling uppställningar och grop. Det roligaste var nog gropen. Jag gillar att hoppa trampet så det kan nog bero på det. Sen i slutet körde vi styrka inte så jättekul. eller inte kul alls. Men det är nyttigt så det är bra. Nu sitter jag här ska nog lägga mig i sängen och kolla på tv eller läsa. Vi får se. Vi hörs imorgon och då har jag träning igen fast med rm blocket. Godnatt • puss puss // mickis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0