trött men man måste upp.

hellue jag gick upp typ tjugo över sex idag :D, Man måste ju hinna fixa sig till skolfotot :D.  Är ganska pigg nu men var trött när vi skulle upp. Jag tycker att det ser ganska bra ut, Hitills. Man vet ju aldrig vad som händer. Tur att jag ska fota 9.50 för annars så skulle jag säkert spilla ner kläderna, när vi åt lunch :).  Men ni ska få se hur det ser ut när jag har på mig det :P <33 Sen måste jag ner och äta frukost, Hörs inte i eftermiddag för åker direkt från skolan till träningen. Men ikväll skriver jag hur jag tyckte att det gick med skolfotot :P <33

puss <33


klädsen och frisyren


Sen ska jag ha dom här skorna när jag är ute :D <3



Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Mickis!

Hoppas det gick bra med skolfotot!! =)

Jag kommer vara i Florida tills i mitten av mars. Det ar valdigt harligt har, och varmt saklart.

Lycka till med gympan och allt!

Kramar,

Tove

2009-09-23 @ 19:09:23
URL: http://toveinflorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0