Uttråkad

Idag har man självklart varit i skolan som vanligt :(, Det var kanske inte så jättekul men men. Pluggade ganska bra på förmiddagen sen efter lunch så hade jag engelska kompass. och pluggade kanske inte lika bra efter det. Satte mig med min nya kompis Annis så blev mest snack. Robin kom förbi och sa att vi skulle plugga och vi sa att vi skulle ha rast  och nästa gång han kom,så  ryckte vi åt oss några pappren och låssades plugga. Men vi lyckades ej lura han. Men hade i ph i eftermiddags så gjorde eneglska då. Ph var ganska roligt inte så farligt som jag hade trott. kan nog bli en bra termin trotts allt. Men nu så sitter jag här vid datorn. Är väldigt uttråkad. Ska kolla på Csi miami på 9an tror jag och sen så ska jag se vad jag gör.  Vill träna idag  känner mig så rastlös. Men ska träna imorgon så får väll nöja mig med det. Vi hörs kanske mer ikväll

Puss puss // mickis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0