Duktiga jag

heej


Nu känenr jag mig riktigt duktig har varit ute och sprungit 2,3 kilometer :p
haha ja det gick väldigt bra konstigt nog, jag trodde att jag skulle säcka ihop direkt men jag klarade det. Happy fejs.
Nu står mamma och gör pannkakor, usch nej det känner vi inte för att äta. jag kommer typ att spy :S
nej det får vi hoppas att man inte gör.
Mina kompisar ligger nu hemma och ärmagsjuka, vill ej drabbas av det. Så peppar peppar ta i trä.
Linnea är här nu med sin lilla danino. Så ska prata med dem nu och vara social.

Vi höres och synes.
pöss <33


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv: Hehe åh tack så mycket :D

Jag själv tkr inte att jag är så duktig x)

Men jag vill börja på någon sport, typ dans eller något. Något förslag? :P

Jag har gått på typ allt, dans också, men det var så svårt där x)



Kram! ♥♥

2010-04-27 @ 17:12:27
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0