every time i think of you

När jag tänker på alla fel och misstag jag ahr gjort i mitt liv hittils så känns det som en klump som bildas i min hals. Jag kan inte gråta eller skrika ingenting kan jag göra. Allting är som en röra och jag vill inte tänka på det men det går ej att låta bli. Man ska låta killen vara som man gillar, man ska släppa taget om alla dåliga saker man ahr gjort. Men det är inte så lätt som det låter. Om du verkligen är kär kär i någon och han ahr tjej, så är det nog läge att glömma hmn, men man kan ej. Man är så sjukt kär att det inet går att glömma inte ens lite. Man orkar inte se han gå med sin tjej i ahnd utan att man känner hur klumpen växer och växer. MAn kan inte tänka eller säja något för det gör så ont. Det är samma sak med att förlora en av sina vänner. DEt är aldrig kul, man kanske har vännen kvar emn inte alls lika nära som förut. Man blir sårad av att se henne gå brevid sina nya bf och man kan inget göra. Även om man har nay vänner som är ännu närmare och värmer ännu mera än den förra. Så kan amn inte glömma minnerna och allt som amn ahr gjort.
Jag orka rinte behålal allt dett ainom mig så skriver av mig det istälelt för att gråtra ut.
Det är bara att gråta emn ibland känns det som om man startar gråta så kommer det aldrig att ta slut.
jag måste ta tag i mitt liv och rycka upp mig. Nu jävlar så ska  ajg bli annorlundaö

<33

Tyckte den här låten passade in :D


Kommentarer
Postat av: emelie

ehm, nu fattar jag inget ? :S

vaddå skrivit fel ? vart då ? :P

du var också skitgrym idag, skit i skriven. allt annat gick ju bra :D

2010-04-24 @ 19:44:39
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Hej :D

Hur mår du?? :)

Du går ju på gymnastik, och jag älskar också gymnastik!! Älskar att volta, jula, stå på händer och allt sånt där, ja du vet :) Men jag vet ingen klubb eller nånting, skulle du kunna tipsa någon eller vart går du? :D

Kram! ♥

2010-04-24 @ 21:46:35
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Det tar inte så jättelång tid för mig att åka till Tyresö, har varit där flera gånger förut :D

Det skulle vara jättekul att börja där du går! Lära känna dig också :D men jag är inget proffs precis x) Ni kan nog mycket mer än vad jag kan. Vad måste jag kunna ? :P

Kram! ♥♥

2010-04-25 @ 20:27:18
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0