För mycket i huvudet

hellue

jag har för mcyket i min skalle just  nu :D
jag har ganska mycket steg kvar denna termin plus att jag ska köra bra i gympan, jag ska hinna vara med vänner och sen ska jag hinna at hand om mig själv. Om vi ahr 100 procent så ska jag lägga ner 50procent på skolan, 25 procent på träningen, 10 procent på vännerna och sen 5 procent på mig själv. DEt är så som mitt schema måste se ut nu tyvärr. Det är bara 7 veckor kvar tils vi slutar, 7 veckor!! Det är så sjukt lite plus att vi åker till falun nästa vecka och då är det bara 6 veckor kvar. Så måste jobba massa massa nu!!. Eftersom jag åker till falun nästa vecka så missar jag en veckas träning och måste köra skita bra denna vecka. Men det klarar vi.
Jag måste bara ta tag i allt som behövs och verkligen jobba och slita häcken av mig. :D

Nu ska jag äta eftersom jag har tränat.

puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: romina

ja, de skitkul :D

2010-04-12 @ 22:29:47
Postat av: mikaela

SV; Hehe, okej vad bra. ^^

Jo jag ska försöka med mer bilder men inte varit så lätt nu på senaste tiden, men ska som sagt försöka. :) <3

2010-04-13 @ 08:21:03
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0