först plugg

Hellue
igår så var jag sjukt trött så orkade inte sätta på datorn och skriva :p
Ja la mig och läste istället i typ 2 timmar :p Det är en bok som ni bara måste läsa, den avr s¨å sjukt bra. Den heter sista sommaren, den ahndlar om en tjej som kallas Meg som har en syrra som heter Molly. Molly är alltid sötast och mer poppis än henne. När dem flyttar ut på landet så får molly genast nya vänenr medans meg inte får några alls. molly blir sjukt och Meg blir undanknuffad av alla uppmärkasamhet som molly får. Men mollys sjukdom kommer inte att gå över Meg kommer att få lära sig att leva utan sin syrra.  :(
Ni måste bara läsa den, jag lovar att man gråter, eller jag  grät sjukt mycket.
nu ska jag plugga så får vi se vad som händer sen :P

puss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0